Τι έγινε στην Ντρομπολιτζά;Γιατί έσφαξε τους Εβραίους στην Τριπολιτσά ο Κολοκοτρώνης;

Γιατί έσφαξε τους Εβραίους στην Τριπολιτσά ο Κολοκοτρώνης;
Στην Τριπολιτσά ο Κολοκοτρώνης εξολόθρευσε 5.000 Εβραίους!
Οι ίδιοι οι Εβραίοι ομολογούν ότι ήσαν πιστοί σύμμαχοι των Οθωμανών και δεν είδαν με καθόλου καλό μάτι της εξέγερση των Ελλήνων, οι οποίοι φανερά τους μισούσαν.
Όπως γράφει ο Πιερόν, από το 1821 μέχρι το 1831 που ιδρύθηκε το Ελληνικό Κράτος, ο Εβραϊκός Πληθυσμός της Ελλάδος συρρικνώθηκε δραματικά εξ αιτίας των σφαγών και της μεταναστεύσεως.

Οι Εβραίοι έφευγαν από την Ελλάδα για να μην τους σφάξουν οι Έλληνες!Οι Εβραϊκές Κοινότητες της Θήβας, της Ναυπάκτου και της Πάτρας εξαλείφθηκαν παντελώς από τους επαναστατημένους Έλληνες.
Όταν τον Σεπτέμβριο του 1821 οι Έλληνες κατέλαβαν την Τριπολιτσά, ο Κολοκοτρώνης και τα παλληκάρια του έσφαξαν 5.000 Εβραίους!
Ο Πιερόν καταφεύγει στον μεγάλο Γάλλο περιηγητή Πουκεβίλ για να μας δώσει μια εικόνα της σφαγής: Οι χριστιανοί σφάζανε μέχρι και τα ζώα των Εβραίων!
Γράφει ο αυτόπτης μάρτυς Μαξίμ Ρεμπό:
“Συχνά ένας Έλληνας που πάει να μαχαιρώσει έναν Μουσουλμάνο, τον παρατάει για να σκοτώσει έναν Εβραίο.
Οι Ισραηλίτες της Τριπολιτσάς θανατώθηκαν όλοι, οι περισσότεροι από αυτούς στην πυρά, εξαιτίας του μεγάλου μίσους που έτρεφαν γι’ αυτούς οι Έλληνες, μετά τις φρικαλεότητες που είχαν διαπράξει οι Εβραίοι της Κωνσταντινούπολης εναντίον των Χριστιανών της Πόλης και πάνω στο σώμα του Πατριάρχη Γρηγορίου”!
Φάτε Έλληνες το κρέας των δεσποτάδων σας…
Έχει σημασία πώς εξηγούν οι ίδιοι οι Εβραίοι τον φοβερό Αντισημιτισμό που έδειξαν οι Έλληνες το 1821. Κατ’ αρχάς υπήρχε το παραδοσιακό Χριστιανικό μίσος απέναντι στον “θεοκτόνο” Λαό των Εβραίων που σταύρωσε τον Χριστό.
Το μίσος αυτό ενισχύθηκε από μια σειρά ανθελληνικών ενεργειών του περιουσίου Λαού: Στην Κορώνη οι Εβραίοι βασάνισαν μέχρι θανάτου τον επίσκοπο Γρηγόριο, που είχαν πιάσει όμηρο, πετούσαν τα κομμάτια και φώναζαν στους Έλληνες να φάνε κρέας!
Λίγο μετά οι Εβραίοι έκαναν το ίδιο με τον διάκονο του δεσπότη και έναν παπά: Τους πέταξαν κι αυτούς από το κάστρο.
Όταν οι Έλληνες επιτέθηκαν εναντίον του Ναυπλίου, οι Εβραίοι βασάνισαν έναν Έλληνα μαχητή που μια οβίδα κανονιού του είχε σπάσει το πόδι.
Οι Έλληνες έτρεφαν μίσος προς τους Εβραίους, διότι ενώ αυτοί πολεμούσαν για την Λευτεριά τους, οι Εβραίοι πολεμούσαν για να προωθήσουν τα οικονομικά τους συμφέροντα.
Υπενθυμίζω ότι όλα τα παραπάνω τα γράφουν στα βιβλία τους που μνημονεύσαμε στην αρχή, οι δύο κορυφαίοι Εβραίοι ιστορικοί Μερνάρ Πιερόν και Μαρκ Μαζάουερ.
Βεβαίως, επιχειρούν να δικαιολογήσουν την συνεργασία των Εβραίων με τους Τούρκους μέσω του Ταλμούδ, που τους πρόσταζε ότι ο Νόμος του Κράτους είναι και ο δικός σας Νόμος!
Λόγω των Εβραίων απέτυχε η επανάσταση στην Μακεδονία!
Ωστόσο, το πιο συγκλονιστικό στοιχείο που ομολογούν οι ίδιοι οι Εβραίοι αλλά ουδέποτε θα καταγράψει στο βιβλίο Ιστορίας της Έκτης Δημοτικού η Μαρία Ρεπούση είναι άλλο:
Τόσο ο Μαζάουερ όσο και ο Πιερόν (σελ 32-34) αποδέχονται ότι η ελληνική Επανάσταση στην Μακεδονία απέτυχε εξ αιτίας των Εβραίων!
Οι τούρκοι, οι Εβραίοι και οι Λεβαντίνοι της Θεσσαλονίκης συμμάχησαν και κατέστειλαν την εξέγερση των Χριστιανών σε όλη την Βόρειο Ελλάδα.
Σαρανταδύο ελληνικά χωριά κάηκαν, όλοι σχεδόν οι άνδρες εσφάγησαν και τα γυναικόπεδα φυλακίστηκαν.
Ακόμη και ο Εβραιόφιλος Γάλλος περιηγητής Πουκεβίλ παραδέχεται ότι “στα γεγονότα αυτά συνέδραμαν εξαιρετικώς οι Εβραίοι”
Μετά από όλα αυτά ήταν φυσικό οι Έλληνες της Μακεδονίας να στραφούν με μίσος εναντίον των Εβραίων, τους οποίους σε λίγο έπαψαν να προστατεύουν και οι Οθωμανικές Αρχές.
Σύμφωνα με την λαϊκή δοξασία, οι Εβραίοι εθεωρούντο πλούσιοι και οι Έλληνες τους συνελάμβαναν για να ζητήσουν λύτρα. Όταν αυτά δεν καταβάλλονται, τους ξυλοκοπούν και τους λιθοβολούν μέχρι θανάτου.
Όταν το 1825 ο Ιμπραήμ ήλθε στην Ελλάδα και άρχισε να σπέρνει τον τρόμο, οι Εβραίοι ανάσαναν. Όταν έπεσε το 1826 το Μεσολόγγι, οι Εβραίοι πανηγύριζαν!
Δεν μας παίρνει ο χώρος να καταγράψουμε όλη την κόντρα Ελλήνων και Εβραίων κατά την Επανάσταση του 1821.
Θα αναφέρουμε μόνο τον ύπουλο ρόλο των Εβραίων χρηματιστών του Λονδίνου στα δάνεια που συνήψε το 1824 με την Αγγλία το υπό σύστασιν ελληνικό Κράτος (σελ. 34 του βιβλίου του Πιερόν)
Κοντολογίς: Ό,τι και να λένε η Ρεπούση, ο Λιάκος, Γιαννουλόπουλος και ο Αλαβάνος, έλληνες και εβραίοι μισούνται θανάσιμα εδώ και 22 αιώνες τουλάχιστον.
Ο ρόλος των Εβραίων κατά την Επανάσταση του 1821 ήταν βαθύτατα ανθελληνικός και δικαίως ο Κολοκοτρώνης τους κατέσφαξε τον Σεπτέμβρη του 1821 στην Τριπολιτσά.
Αυτό το παραδέχονται οι ίδιοι οι Εβραίοι ιστορικοί, αλλά το αρνούνται οι Έλληνες που γράφουν τα σημερινά σχολικά βιβλία Ιστορίας.
Γι αυτό και το 1821 έχει περιοριστεί σε δύο-τρεις σελίδες στα σχολικά βιβλία Ιστορίας.

Τα παιδιά δεν πρέπει ούτε να υποψιαστούν το προαιώνιο μίσος μεταξύ Εβραίων και Ελλήνων, για να μην γίνουν Εθνικιστές και ενοχληθεί το Διεθνές Εβραϊκό Λόμπυ που χρηματοδοτεί την έκδοση των σχολικών μας βιβλίων εδώ και λίγα χρόνια.



Τα χοντρά εβραϊκά ψέματα του κ. Μπερνάρ Πιερόν και άλλων πρακτόρων
Λένε: «Οι Εβραϊκές Κοινότητες της Θήβας, της Ναυπάκτου και της Πάτρας εξαλείφθηκαν παντελώς από τους επαναστατημένους Έλληνες».
Η Ναύπακτος λόγω των ισχυρών οχυρώσεων της έμεινε στα χέρια των Τούρκων και ήταν η στρατιωτική τους βάση στην περιοχή. Η Ναύπακτος παραδόθηκε στις 18 Απριλίου 1829. δεν έγινε καμία σφαγή. Φεύγοντας οι Τούρκοι και οι Εβραίοι, άφησαν πίσω τους ελάχιστες οικογένειες Ελλήνων, οι οποίες, μάλιστα, ήρθαν σε αντιπαράθεση με τους Μποτσαραίους, και τους Τζαβελαίους, στους οποίους το νεοσύστατο ελληνικό κράτος παραχώρησε τα τουρκικά αρχοντικά, ως αντιστάθμισμα για την προσφορά τους στον Αγώνα.
Η Θήβα κατελήφθη αμαχητί στις αρχές του Απριλίου 1821, διότι οι Τούρκοι και οι Εβραίοι της πόλης είχαν ήδη καταφύγει στη Χαλκίδα μαζί με τις οικογένειές τους. Τον Ιούνιο του 1821, ο Ομέρ Βρυώνης ανακατέλαβε τη Θήβα, η οποία κάηκε από τον Δράμαλη το 1822. Η Θήβα πέρασε σε ελληνικά χέρια, χωρίς καμιά σφαγή, μετά τη μάχη της Πέτρας.
Σύμφωνα με τα εβραϊκά στοιχεία και τον Πουκεβίλ το 1818 υπήρχαν στην Πάτρα 17 εβραϊκές οικογένειες και μία συναγωγή, καθώς και ορισμένοι Ρωμανιώτες, που είχαν εξελληνίσει τα ονόματά τους και μιλούσαν την Ελληνική γλώσσα, και κάποιοι που είχαν γίνει για πολιτικούς λόγους Χριστιανοί. Όλοι αυτοί συγκεντρώθηκαν στο Κάστρο, μαζί με τους Τούρκους. Στην Κοινότητα των Πατρών υπάγονταν και οι Εβραίοι του Μεσολογγίου και του Αγρινίου. Όπως ανέφερε ο Άγγλος κατάσκοπος Leak, στο Αγρίνιο το 1804, υπήρχαν, 40 εβραϊκές κατοικίες.
Λένε: «Ο Κολοκοτρώνης εξολόθρευσε στην Τριπολιτσά 5.000 Εβραίους».
Σύμφωνα με τον Άγγλο κατάσκοπο Gordon, στην Τρίπολη κατοικούσαν 7000 Τούρκοι, 7.000 Έλληνες και 1.000 Εβραίοι. Άλλοι, τους Εβραίους τους εκτιμούσαν σε 400. Όσοι Έλληνες πρόλαβαν έφυγαν από την Τρίπολη στην οποία κατέφυγαν οι Μπαρδουνιώτες και οι Λαλαίοι Τούρκοι.
Ο εβραϊκός πληθυσμός της πολιορκημένης πόλης ήταν από 400-1000. Πως σφάχτηκαν λοιπόν 5000;
Άλλοι μοντέρνοι Μιχάουζεν πιο αυτοσυγκρατημένοι μιλάνε για 2000 εβραίους νεκρούς.
Σύμφωνα με τα όσα γράφηκαν σε Αμερική και Αγγλία το 1835 και το 1839, που ήταν πιο κοντά στα γεγονότα, τα θύματα της σφαγής της Τριπόλεως ήσαν 6000-8000.
Ο αριθμός αυτός ήταν φουσκωμένος, διότι ήδη τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου, κατά την ανακωχή, μέγα πλήθος πεινασμένων γυναικών και παιδιών βγήκαν από την πόλη και αφέθηκαν να μένουν στα μετόπισθεν του ελληνικού στρατοπέδου, στον δρόμο προς Καλάβρυτα και να διατρέφονται όπως μπορούσαν. Αυτοί αργότερα υπολογίστηκαν στους 3000-4000.
Ορισμένοι από του πλουσίους Εβραίους και Τούρκους της Τρίπολης, έκαναν ιδιωτικές διαπραγματεύσεις με οπλαρχηγούς για την ασφαλή έξοδό τους από την πολιορκημένη πόλη καταβάλλοντας το κατάλληλο αντίτιμο, όπως λέγει και ο πράκτορας Ρεμπώ. Οι περισσότεροι από τους 400 εβραίους της πόλης είχαν ήδη φύγει με αυτόν τον τρόπο πριν την άλωση.
Οι περίπου 4000 Αλβανοί της πόλης έφυγαν για την Ήπειρο υπό την προστασία του Κολοκοτρώνη με ξεχωριστή συμφωνία. Οι περισσότεροι από τους 3.500 στρατιώτες του Κεχαγιάμπεη σκοτώθηκαν στις μάχες μέχρι την άλωση.
Επομένως από τους 10-12.000 πολιορκημένους, είχαν απομείνει 3-4000, εκ των οποίων οι εβραίοι ήσαν λιγότεροι από 200. Εάν υποθέσουμε ότι δεν σκοτώθηκαν όλοι, η περίφημη «σφαγή της Τρίπολης», είχε λιγότερα από 3000 θύματα, μεταξύ των οποίων θα ήσαν και καμιά εκατοστή Εβραίοι, που τους έκαναν τώρα 5000.
Ο βασικός Μινχάουζεν εκτός από τον πράκτορα Ρεμπώ, που ήταν στο στρατόπεδο της Τρίπολης, ήταν ο πράκτορας Τζωρτζ Φίνλεϋ που στάλθηκε στην Ελλάδα μαζί με τον Βύρωνα το 1823 και ο οποίος υποστήριζε την πολιτική του Λονδίνου, όπως την διατύπωσε ο Μπένθαμ για την παραμονή στην Ελλάδα των αυτοχθόνων Εβραίων και Μουσουλμάνων.
Ο Φίνλεϋ λάνσαρε τη θεωρία της «σφαγής» επειδή οι «Φιλικοί» υπαγόρευσαν την εξολόθρευση ολόκληρου του τουρκικού πληθυσμού της Πελοποννήσου.
Σπύρος Χατζάρας
Εβραϊκά επετειακά κόλπα
Λένε: Ο Κολοκοτρώνης «εξολόθρευσε στην Τριπολιτσά 5.000 Εβραίους». (κλάψ)! Σιγά τα ωά ρε παιδιά! Εδώ ο Άλλος, εξολόθρευσε 6.000.000 στο Auschwitz- Birkenau.
Και μην ξεχνάμε ότι δεύτεροι πίσω από τους εβραίους στο Auschwitz- Birkenau, ήσαν οι πούστηδες.
Επομένως ο Κολοκοτρώνης «εξολόθρευσε στην Τριπολιτσά και τους πούστηδες/ gay.
Πως τους ξεχάσανε!
ΥΓ. Να κάνουν κοινό διάβημα στην Τρόικα το Εβραίο-ΠΑΣΟΚ, ο Αλαφούζος, και η Εβραιοδημάρ. Να προστεθεί ότι ο Κολοκοτρώνης «εξολόθρευσε στην Τριπολιτσά και τους gay.
Με την ευκαιρία της 25ης Μαρτίου
….Εβραϊκή προπαγάνδα με αντι-εβραϊκό προσωπείο
Ο Κολοκοτρώνης δεν «εξολόθρευσε»
ποτέ 5.000 Εβραίους !
Βγήκαν με φόρα οι «εθνικιστές» διαμαρτυρόμενοι επειδή «τα παιδιά δεν πρέπει ούτε να υποψιαστούν το προαιώνιο μίσος μεταξύ Εβραίων και Ελλήνων, για να μην γίνουν Εθνικιστές και ενοχληθεί το Διεθνές Εβραϊκό Λόμπυ που χρηματοδοτεί εδώ και χρόνια την έκδοση των σχολικών μας βιβλίων» και πανηγυρίζουν επειδή ο Κολοκοτρώνης «εξολόθρευσε στην Τριπολιτσά 5.000 Εβραίους»!
Οι «εθνικιστές», που προβάλουν μια ανύπαρκτη σφαγή επικαλούνται ως πηγή τον Εβραίο διδάκτορα εβραϊκών σπουδών του Εθνικού Ινστιτούτου Ανατολικών Γλωσσών και Πολιτισμών του Παρισιού, κ. Μπερνάρ Πιερόν.
Λοιπόν ουδέποτε έγινε σφαγή 5000 Εβραίων στην Τριπολιτσά. Καταρχήν 5000 Εβραίους δεν είχε το 1821 όλη η Πελοπόννησος. Στην Τρίπολη έμεναν μόνο ορισμένοι σαράφηδες – τοκογλύφοι. Η μεγαλύτερη κοινότητα των Εβραίων ήταν στην Πάτρα, όπου έμειναν κλεισμένοι στο Κάστρο μαζί με τους Τούρκους, και δεν έπαθαν τα τίποτα. Έφυγαν μαζί με τους Τούρκους, και ας λέει ο ψευδόμενος κ. Μπερνάρ Πιερόν, ότι «οι Εβραϊκές Κοινότητες της Θήβας, της Ναυπάκτου και της Πάτρας εξαλείφθηκαν παντελώς από τους επαναστατημένους Έλληνες».
Η Ναύπακτος άλλωστε, παραδόθηκε με συνθήκη και όλοι οι έγκλειστοι κάτοικοι Τούρκοι και Εβραίοι, έφυγαν.
Ο κ. Μπερνάρ Πιερόν, γράφει ψευδόμενος στο βιβλίο του «ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ», ότι από το 1821 μέχρι το 1831, ο Εβραϊκός Πληθυσμός της Ελλάδος συρρικνώθηκε δραματικά εξ αιτίας των σφαγών και της μεταναστεύσεως.
Σφαγές δεν υπήρξαν.
Τις σχετικές πληροφορίες τις έγραψαν διάφοροι πράκτορες όπως οι Φίνλευ, Μαξίμ Ρεμπό, κλπ. Μετανάστευση υπήρξε.
Οι περισσότεροι Εβραίοι της Πελοποννήσου που έφυγαν, πήγαν στην Λάρισα, τη Σμύρνη, τα Επτάνησα, και την Ιταλία.
Αντίθετα η εβραϊκή προπαγάνδα και οι ανόητοι ή οι ρουφιάνοι που την ακολουθούν, μιλώντας για την ανύπαρκτη σφαγή 5000 Εβραίων στην Τρίπολη, κουκουλώνουν τις σφαγές των Ελλήνων στη Σμύρνη και την Κωνσταντινούπολη που οργάνωσε ο Σαράφμπασί του Σουλτάνου Χασκέλ. (EZEKIEL BEN JOSEPH NISSIM MENAHEM GABBAI).
Σπύρος Χατζάρας
Διαλέξτε την εκδοχή της ιστορίας που σας αρέσει. Η δική μου εντύπωση είναι ότι η εκδοχή του Χατζάρα είναι πολύ πιο πιστευτή από την άλλη, της οποίας ένα σημείο που βγάζει μάτι το έχω τονίσει με ροζ. Είναι κάτι σαν τα σημερινά ρατσιστικά εγκλήματα που όλο και αυξάνονται, σύμφωνα πάντα με τον τύπο και τις αναφορές των πρακτόρων αλλά που δεν φαίνονται πουθενά.
Το σκόπιμο μανιπουλάρισμα από τους Φράγκους ιστορικούς-αυτόπτες για τα δικά τους συμφέροντα διαγράφεται. Αν στη Ελληνική ιστοριογραφία δεν υπάρχει αναφορά, είναι μάλλον, επειδή,  δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
Έχουμε άλλο ένα “ιστορικό γεγονός” για το οποίο οι αριθμοί που εμφανίζονται δεν μπορούν να το δικαιολογήσουν.

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα παρουσιάζουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.