Αυτόν ρε... "ηρωποιήσατε; ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΨΥΧΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΑ

 Κάπου διάβασα τους στίχους του Παύλου Φύσσα.
ΞΕΡΑΣΑ... ΞΑΝΑΞΕΡΑΣΑ... ΞΑΝΑΞΑΝΑΞΕΡΑΣΑ...
Αυτόν ρε... "ηρωποιήσατε";
Γι αυτόν κάνετε πορείες;;; 
Σ' αυτόν αφιέρωσε δρόμο η Δημοτική Αρχή, με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου;
Γι αυτόν γίνονται τριήμερα αφιερώματα και διαδηλώσεις;
Γι αυτόν καίγονται αυτοκίνητα και περιουσίες ανθρώπων;
Ο ΒΟΘΡΟΣ ΣΑΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ.
ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ, ΨΥΧΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΑ.




Αν είχα τέτοιο γιό, (που δεν θα είχα, γιατί τους γιούς μου τους ανάθρεψα με Αξίες, Ιδανικά, Φιλότιμο και Ήθος), θα τον είχα αποκηρύξει.

Καλλιόπη Σουφλή

Υ.Γ.1. Αν έχετε ευαίσθητο στομάχι όπως το δικό μου, μην συνεχίσετε το διάβασμα...

Υ.Γ.2. Τελικά, θα  τείνω να αναθεωρήσω κάποιες αυστηρές επισημάνσεις που είχαν κάνει σε σκληρά και χυδαία ομολογουμένως, παλιά σχόλια από κάποιους αναγνώστες για την μάνα του...

<<ΘΕΛΕΙΣ ΚΡΕΜΑΛΑ ή ΤΡΕΧΑΛΑ;;;
 ΓΑΜΑ ΤΟΥΣ !!!! 
ΠΑΤΑ ΤΟΥΣ !!! 
ΓΑΜΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΦΑΡΑ ΤΟΥΣ!!! 
ΚΑΤΟΥΡΗΣΑ ΣΤΡΑΒΑ ΚΙ'ΕΚΑΝΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗ ΛΕΚΑΝΗ.. 
ΒΓΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ, ΟΛΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΡΩ... 

Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΜΑΛΗ ΚΑΙ ΟΛΟ ΜΕ ΧΟΥΦΤΩΝΕΙ, 
ΚΙ'ΕΣΥ ΜΩΡΗ ΚΑΡΙΟΛΑ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΡΝΗ.....>>


  ΣΤΙΧΟΙ ΠΑΥΛΟΥ ΦΥΣΣΑ

πηγη

Σχόλια

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα παρουσιάζουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στην κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες.