Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

H «συμμαχία» Ρωσίας και Τουρκίας και η δυσπιστία Ελλήνων και Αρμενίων για την προοπτική της – Τι λένε οι Ρώσοι

Σύμφωνα με τον διάσημο Ρώσο Ορθόδοξο αρθρογράφο Κύριλλο Φρολώφ , η σχέση της Ρωσίας με την Τουρκία είναι όντως  μια πολύ περίεργη κατάσταση λόγω μιας συμμαχίας ορθοδόξων Χριστιανών και μουσουλμάνων Σουνιτών. Αυτή η σχέση όμως έχει ιστορικό «βάθος».



Ο ίδιος αναφέρει  συγκεκριμένα «ειλικρινά, εμείς οι Ορθόδοξοι (Ρωσία,  Ελλάδα  και  Αρμενία),  είναι πολύ  δύσκολο έως αδύνατο να αποδεχθούμε  την «ένωση’ της Ρωσίας και της Τουρκίας και την συμμαχία του Βλαντιμίρ Πούτιν και του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Εμείς οι Ρώσοι έχουν εντάξει  Ελλάδα και  Αρμενία, στους ένθερμους υποστηρικτές μας και εκτιμάμε την  επανένταξη τους στο μεταβυζαντινό  χώρο.


Από την άλλη χαιρετίζουμε την συμμαχία της Ρωσίας και της Τουρκίας, επειδή οι αντι-χριστιανικές δυνάμεις της Δύσης νιώθουν οργή από αυτήν την ένωση, δεδομένου ότι η Τουρκία δεν αποτελεί πλέον αντι-ρωσικό  «πολιορκητικό κριό» με το οποίο οι δυτικοί σχεδίαζαν να εισβάλουν στην Κριμαία, τον Καύκασο, και στην περιοχή του Βόλγα.

Αυτές οι δυνάμεις είναι πίσω από τη δολοφονία ενός ορθόδοξου Ρώσου διπλωμάτη, του  Αντρέι Καρλώφ και στην ανατίναξη της ορθόδοξης εκκλησίας στην Πιονγκγιάνγκ, αλλά  και σε πολλά άλλα .

Ο Καρλώφ , ως Ορθόδοξος  Ρώσος  πολιτικός και διπλωμάτης, ήταν ο πνευματικός διάδοχος του μεγάλου Ορθόδοξου Ρώσου διπλωμάτη και πρέσβη στην Κωνσταντινούπολη, Konstantin Leontiev, ο οποίος είδε στο πλαίσιο του διαλόγου της Ορθοδόξου αυτοκρατορικής Ρωσίας και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας  έναν νέο  «νέο-βυζαντινισμό» .

Θεώρησε δηλαδή ότι ο διάλογος και η στενή σχέση  με την «Υψηλή πύλη» και τους ισλαμιστές ήταν μια καλύτερη επιλογή τώρα, από τους απελευθερωμένους σλαβικούς πληθυσμούς των Βαλκανίων  και τους Έλληνες .


Όχι, η ιερή αιτία της απελευθέρωσης των Βαλκανίων και των Ορθοδόξων Ελλήνων και Σλάβων είναι αδιαμφισβήτητη. Επιπλέον, θα πρέπει τώρα η Ρωσία να απελευθερώσει και την ΕΕ από την αντιχριστιανική δικτατορία (των ΗΠΑ).

Τα αίτια είναι ιστορικά και μας γυρνούν πίσω στην Βασιλεύουσα ..της Κωνσταντινούπολης και την βυζαντινή αυτοκρατορία.

Το μόνο που έχει σημασία είναι αυτό. Διαβάσαμε και ακούσαμε πολλά από μεγάλους σε εμβέλεια Ορθόδοξους πνευματικούς ανθρώπους για τα αίτια  της άλωσης της Κωνσταντινούπολης και προσπαθήσαμε  να κατανοήσουμε τους λόγους για την πτώση της  «Δεύτερης Ρώμης».

Η βαθύτερη αιτία για αυτήν την καταστροφή ήταν η αμέλεια της ορθόδοξης αποστολής του  Βυζαντίου και η σχέση του με την δύση .

Ακούσαμε  παραδείγματα στην βυζαντινή ιστορία που ανέφεραν ότι    ότι «οι βάρβαροι (Ρώσοι)  δεν χρειάζεται να βαφτιστούν», τα οποία μας υπενθυμίζουν τις βυζαντινές ίντριγκες εναντίον του Αγίου Κυρίλλου και Μεθοδίου.

Το πρώτο αίτιο όμως της πτώσεως της Βασιλεύουσας  ήταν  το φαινόμενο του Ισλάμ ως παγκόσμια δύναμη.

Ο δεύτερος λόγος της πτώσης της Κωνσταντινούπολης ήταν η  ένωση με την  Λατινική αίρεση του Παπισμού σε μια προσπάθεια να σωθεί η Ορθόδοξη ελληνική αυτοκρατορία.

Αυτή η προσπάθεια ήταν καταδικασμένη και ο λόγος ύπαρξης της ελληνικής αυτοκρατορίας ήταν  η διατήρηση της ενώ  η πιο σημαντική αποστολή της  ήταν η πανορθόδοξη αποστολή της , με την αποστασία και την ένωση απέτυχαν  όλα  για την αυτοκρατορία , και το  αποτέλεσμα δεν άργησε να έρθει.

Εννοείται ότι υπήρχαν μεγάλοι Έλληνες πνευματικοί  ηγέτες  της εποχής. Έτσι, μετά την πτώση της Κωνσταντινούπολης τα ηνία ανέλαβε  το Οικουμενικό Πατριαρχείο και ο πρώτος Ορθόδοξος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως , ο Γεννάδιος  Σχολάριος έγραψε ότι ότι το τουρκικό φέσι είναι προτιμότερο της παπικής τιάρας,  καταδικάζοντας την  Ένωση και τη Δύση.

Ο συνάδελφός του, και μεγάλος ιεραπόστολος και θεολόγος του Ι.Ν. του Αγίου Γεωργίου της Τραπεζούντας, έκανε ό, τι είναι δυνατόν για να βαφτίσει τον  Οθωμανό Σουλτάνο Μωάμεθ.

Με αυτά και αυτά , η Μόσχα έγινε με τα χρόνια η «Τρίτη Ρώμη» και ο φυσικός διάδοχος της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.

Αντίθετα, ο  σημερινός  Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος είναι μάλλον ένα ιδεολογικός διάδοχος του Γεννάδιου Σχολάριου , όπως και ο Ουνίτης Γρηγόριος Μάμμας  στην Ουκρανία. Ο ίδιος προσπάθησε να επιβάλει την απόσχιση της εκκλησίας του Κιέβου  από την Μόσχα με την δράση της Ουνίας . Όλα αυτά είναι όμως  αντι-Ορθόδοξα  έργα Ουνιτών.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος φλερτάρει με Ρώσους  σχισματικούς και την  ημέρα της 70 επετείου του Ρώσου Πατριάρχη Κυρίλλου φιλοξενεί στην Κωνσταντινούπολη Ουκρανούς εκπροσώπους, στην ουσία «δήμιους» της   Ορθόδοξης Νέας Ρωσίας στην Ουκρανία.

Ο Βαρθολομαίος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την αντι-χριστιανική  παγκοσμιοποίηση και τις δυνάμεις της Δύσης, ενώ υιοθέτησε μια θετική στάση  για τον εορτασμό των  «Ευρω-σοδόμων», ταυτίστηκε  με τους πραξικοπηματίες του  Γκιουλέν, και ως εκ τούτου, αντικειμενικά, ο  Σουλτάνος Ερντογάν «ενδιαφέρεται για έναν νέο Γεννάδιο Σχολάριο, μιας και τον θεωρεί ως  απειλή για αυτόν  .

Όλα αυτά συντείνουν στην  μεταφυσική έννοια της σημερινής συμμαχίας  Βλαντιμίρ Πούτιν και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Αυτή η μεταφυσική άποψη πρέπει να  κατανοήσουν οι  αντίπαλοι  μας, και να μην προσπαθήσουν να διαταράξουν  την ένωση Πούτιν και Ερντογάν.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύω ότι υπάρχει «ουκρανικό  ίχνος» στη δολοφονία του Πρέσβη Αντρέα Καρλώφ και η οποία είναι άξια προσοχής», κατέληξε ο ίδιος.

Εάν αυτό πιστεύουν οι περισσότεροι Ρώσοι τότε η χώρα μας έχει σοβαρότατο πρόβλημα με τον Ερντογάν στην εξουσία και το επόμενο διάστημα έρχονται πολλές   και «σημαντικές εξελίξεις» 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών.
Σεμνα και ταπεινα παρακαλω και στη μητρική σας γλώσσα για να μεταφράζονται

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...